منتديات مميزون
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
بحث
دخول
مواضيع مماثلة
    تدفق ال RSS

Yahoo! 
    MSN 
    AOL 
    Netvibes 
    Bloglines 

.: عدد زوار المنتدى :.

Get our toolbar!

Batoul
    Batoul
    مميز متميز
    مميز متميز

حسبي اللــــــه.....شفتوا الدكتور عمل ايه معايا وانا بكشف عنده  Empty حسبي اللــــــه.....شفتوا الدكتور عمل ايه معايا وانا بكشف عنده

الخميس 14 يوليو - 13:28
    حسبي الله ونعم الوكيل بجد
    ولا حول ولا قوة الا باللهحسبي اللــــــه.....شفتوا الدكتور عمل ايه معايا وانا بكشف عنده  Mood25
    الدنيا بقت مالها يابنات
    والناس بقت وحشه كدة ليه
    حتى الدكاترة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟حسبي اللــــــه.....شفتوا الدكتور عمل ايه معايا وانا بكشف عنده  Mood16
    اومال القسم اللى حالفينه دة ايييييييييييه؟؟؟؟؟حسبي اللــــــه.....شفتوا الدكتور عمل ايه معايا وانا بكشف عنده  Mood16
    ماتتخضوش كدة الموضوع مش مثير مع انى عارفاكم تموتوا فى الاثارة والأكشنحسبي اللــــــه.....شفتوا الدكتور عمل ايه معايا وانا بكشف عنده  Mood4
    ههههههههههههههههههههه
    يلا انا خضيتكوا بس سامحونى عاوزاكم تدخلوا تضحكوا بقي
    امبارح رحت لدكتور تخسيس من اللى بيعملوا اعلانات على القنوات
    وبيقولوا انه بيعمل جلسات ميزو بيخسحسبي اللــــــه.....شفتوا الدكتور عمل ايه معايا وانا بكشف عنده  Mood3س محيط البطن من 5 ل 6 سم فى الجلسهحسبي اللــــــه.....شفتوا الدكتور عمل ايه معايا وانا بكشف عنده  Mood2
    انا بقه قلت واااااااااااااو كام جلسه وابقي مانيكانحسبي اللــــــه.....شفتوا الدكتور عمل ايه معايا وانا بكشف عنده  Mood1
    المهم رحت !!!!!!!!!! وياريتنى مارحت
    اول مادخلت لقيت العيادة شغال فيها ميوزيك هاديه ومش مشغلين قرآن انا قلت بس....حسبي اللــــــه.....شفتوا الدكتور عمل ايه معايا وانا بكشف عنده  Mood11
    دا اكيد دكتور روووووووش آآآآآآآآخر حاجه والقلق مسكنى ربنا يسسسسسسترحسبي اللــــــه.....شفتوا الدكتور عمل ايه معايا وانا بكشف عنده  Mood10
    المهم يافتوكاتى مكنش فى حد غيرى جاى كشف والموجودات كلهم كانوا جلسات
    البيه -مع انه المفروض انا موجودة من بدرى- راح لاطعنى استناه يخلص حوالى ساعتينحسبي اللــــــه.....شفتوا الدكتور عمل ايه معايا وانا بكشف عنده  Mood8
    وكانت الساعه بقت9 مساء وانا اتأخرت ورايحه لوحدى عشان ماما كانت تعبانه شويه
    وانا لسه هركب مواصلات وحاجه تخنق
    المهم بعد لما حن عليا ودخلتله
    أأأأأن أأأأأأأن أأأأأأأأأنحسبي اللــــــه.....شفتوا الدكتور عمل ايه معايا وانا بكشف عنده  Mood17
    لقيته دكتور صغنون كدة مايعديش 25س
    وكمان لابس زى الولاد الملزقين اللى بنشوفهم ف التلفزيون
    انا قلت بس..... انا مش مرتاحه ودى اخر مرة ومش هاجى هنا تانى ومش مهم بقي
    تمن الكشف(مع العلم انه اغلى من اى دكتور رحتله قبل كدة) مش عارفه ليهحسبي اللــــــه.....شفتوا الدكتور عمل ايه معايا وانا بكشف عنده  Mood12
    المهم بس خليكوا معايا ومن غير ضرررررربحسبي اللــــــه.....شفتوا الدكتور عمل ايه معايا وانا بكشف عنده  Mood13
    الدكتور النايتى حسبي اللــــــه.....شفتوا الدكتور عمل ايه معايا وانا بكشف عنده  SAni_babymonkeyدة فضل يسألنى أسئله ووالله العظيم كان بيتكلم بالعافيه
    وانا اقوله فى ايه يادكتور انت تعبان؟؟؟؟حسبي اللــــــه.....شفتوا الدكتور عمل ايه معايا وانا بكشف عنده  SFun_duh2
    هههههههههههههههههه
    أتااااااااااريه بيناااااااااااااااااااااامحسبي اللــــــه.....شفتوا الدكتور عمل ايه معايا وانا بكشف عنده  SFun_duh2
    وفجأه راح نايم وسايبنى اخبط دماغى فى الحيطه
    وانا مابقيتش عارفه اعمل فيه ايه
    والله جالى فكرة اصوره بالموبايل بس قلت حرام التشهيرحسبي اللــــــه.....شفتوا الدكتور عمل ايه معايا وانا بكشف عنده  SSW_emperor
    المهم يافتاتيكى انا فضلت اناااااااااادى واخبطله على الديسك بتاعه لحد ماا الحمد لله قااااااااااام
    وولع سيجارة وهنا بقي انا قلت انا ايييييييييه اللى جابنى هنا انا اتخنقت وقلتله انا ماشيه
    قالى طيب بس اقعدى وقعد يتحايل عليا لأنها طبعا وحشه فى حقه
    المهم قعدت وانا بعض على سنانى من الغيظحسبي اللــــــه.....شفتوا الدكتور عمل ايه معايا وانا بكشف عنده  Mood21
    ومن غير مايوزننى ولا اى هبل من ده خااااااااالص
    طبعا لأنه دكتور قدرات خاصه
    يمكن جاى من القمر ولا احناش عارفينحسبي اللــــــه.....شفتوا الدكتور عمل ايه معايا وانا بكشف عنده  Mood23
    كتبلى أدويه هبله وطبعا كنت عارفاها لأنى بعيد عنكم خبرة فى الأدويه بتاعت الريجيم كلها
    ومارضيتش اقوله اى كلمه وقمت واخدة بعضى وقايمه
    مع انى كان المفروض ارمى الروشته فى وشه بس قلت اخلينى مهذذذذبه احسنحسبي اللــــــه.....شفتوا الدكتور عمل ايه معايا وانا بكشف عنده  Mood4
    انا مش عارفه ياخوااااااااااااتى دكاترة ايه دول
    بيتخرجوا من انهى معهد
    دول بتوع معهد الصرف الصحى احسن منهم

Admin
    Admin
    المدير العام
    المدير العام
    https://moumaiazoun.yoo7.com

حسبي اللــــــه.....شفتوا الدكتور عمل ايه معايا وانا بكشف عنده  Empty رد: حسبي اللــــــه.....شفتوا الدكتور عمل ايه معايا وانا بكشف عنده

الجمعة 15 يوليو - 22:26
    الله يسامحك خوفتيني
    الحمدلله انو هيك ولا غير شي